dilluns, 20 de desembre del 2010

Manualitats fetes amb el cor

Avui, en els missatges que diàriament reb d'Etsy, he vist aquest tipus de garlanda, la qual m'ha encantat. Se m'ha acudit que, la propera vegada que vagi a mercats o llibreries de segona mà, miraré si tenen mapes dels indrets que el meu estimat i jo hem visitat.

Sempre he pensat que espanyar llibres per a qualsevol finalitat és una mala idea -els llibres són per a llegir-los, i m'enfurisma agafar un llibre de la biblioteca on la gent no ha tingut la cortesia d'esborrar allò que hi han pintat, com fragments subratllats.

Tanmateix, crec que els mapes pertanyen a una altra categoria, atès que en podem trobar que siguin mapes de carreteres, o coses no gaire elaborades, que siguin d'edicions barates i que no haguessin estat dissenyats per a la posteritat. D'aquesta manera, podrem fer aquests corets fàcilment amb corda de pita i grapes. D'altra banda, aquest disseny també seria molt maco amb partitures, o papers de colors.

Quines ganes que tenc de posar-me a preparar totes aquestes decoracions. L'únic problema serà trobar lloc a casa per a guardar-ho tot!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada