dimecres, 25 de maig del 2011

Pastís de noces? Millor si és amb un toc personal!

El meu estimat i jo ja començam a arribar a la capacitat màxima dels motors, atès que ens queden uns dos mesos per a finalment celebrar el nostre casament. Per això hem trucat a trenta mil llocs per intentar d'organitzar-ho tot des de la distància, per tal de tenir coses enllestides un cop arribats a la meva estimada illa, la qual visitarem més aviat poc en el temps que queda. Val a dir, però, que a Mallorca hi ha poca gent que ens hagi contestat missatges d'email. Per tant, me n'he duit un parell de frustracions, sobretot amb empreses que no entenen el concepte d'arranjar coses via email o per telèfon. Molta gent prefereix que els vagis a veure i, sobretot, negociar preus cara a cara, però això no és gens còmode ni ens sembla comprensible quan intentes trobar negocis eficients que entenguin que la distància requereix posar-se una mica en la pell del client. A més, fa la impressió que els preus es modifiquen segons el moment del dia i, sobretot, quan esmentes que allò que intentes preparar són unes noces (!).

Tanmateix, això va quedar completament eliminat quan em vaig posar en contacte amb la mestressa de Baker Street Cupcakes, una al·lota ben agradable que sabia perfectament de què parlava. Abans, però, per als qui no tingueu del tot clar què és això de les cupcakes (el Termcat encara no està al dia!), són una espècie de magdalenes que duen una pasta glaçada la qual es pot tenyir, decorar amb formetes diferents i encenalls de la temàtica que més t'agradi. Es veu que començaren com un pastisset (cake) que anava dins una tassa (cup) devers el segle XVIII, el qual llavors se sofisticà amb el temps, fins a arribar als nostres dies amb una espècie de flaire retro, sempre benvingut. Certament a Anglaterra s'empren moltíssim, gràcies a la versatilitat que tenen, i la capacitat de personalització.

Una de les coses que cercàvem el meu estimat i jo eren pastissos de noces bons, però també que no tinguessin un aspecte típic i que s'adiessin amb el nostre gust -i paladar! Vaig fer moltes cerques per Internet fins que, desesperada, se m'encengué la bombeta de les cupcakes. La primera cerca de "cupcakes mallorca" em va tornar prou resultats però, sens dubte, el que em va enlluernar fou el de la pàgina de na Luci, que té dissenys per a tots els gustos. Afortunadament, després d'intercanviar una sèrie de missatges ens posàrem d'acord i ens féu un encàrrec de prova. Fou molt fàcil arreglar-ho tot, perquè tenia, com esmentava, la llista de preus i una llista de gustos, que podies combinar com més t'agradés -quina facilitat a l'hora de fer això a 3000 quilòmetres de distància! A més, em sentia molt més còmoda sabent que la meva comanda era en mans d'una al·lota tan detallista, i no en una pastisseria genèrica, o en una cadena de pastisseries.
Les fotos són de na Luci de Baker Street Cupcakes!

Finalment quedàrem a Palma i na Luci es presentà amb una comanda molt millor del que mai hagués pogut imaginar! Tot el que li diguérem és que les nostres noces eren de temàtica marina i que, qualsevol cosa que s'hi relacionés ens aniria bé, sobretot per veure l'efecte. Vàrem triar tantes combinacions de gustos com poguérem, i el resultat ens entusiasmà: ens arribaren vuit pastissets preciosos, amb decoracions extraordinàries i certament marines. A la dreta teniu la que més em va agradar, perquè hi ha copinyes, estrelles i fins i tot coralls!

També ens agradà el fet que aquell vespre teníem un sopar a ca uns amics estimats, i que hi duguérem això per al dolç. El crit fou unànime i tothom en gaudí ben molt -fins i tot la gent que no va de dolços. No cal ni dir que compartir detalls de noces amb bons amics és una part preciosa del procés, i que tot millora milions de vegades quan es comparteix amb somriures.  A més, un punt important d'això és l'avantatge que sempre hi ha a l'hora de tractar amb professionals que fan les coses amb estimació i dedicació, perquè tots aquests detalls després es reflecteixen en el resultat. Els coralls, lluentons i altres preciositats parlen per sí sols. Conclusió: ja tenim pastís de noces (si na Luci s'hi veu amb cor, clar!).


Foto de na Luci.

1 comentari:

  1. Cuánto me alegro de que os gustaran!! la verdad es que para mí también ha sido una suerte contactar con personas que valoran tanto los detalles y son capaces de apreciar este tipo de trabajo!! Muchas gracias por semejante crítica!
    Será estupendo ser parte de una celbración tan especial!

    Un besito,
    Luci.

    ResponElimina